El Pessebre Vivent de Piera
El pròxim dimecres 25 de desembre, de 18.00 a 21.00, el municipi de Piera celebra el seu pessebre vivent, amb una representació que compta amb la participació de més de dos centenars d’actors i actrius que et transportaran a l’època de la Galilea i la Judea de fa dos mil anys.
L’entrada recomanada al pessebre és des de la plaça Joan Orpí de Piera (al costat de l’Ajuntament) i el preu és de 4€ (mainada accés gratuït). També es pot accedir des de la carretera del Bedorc.
Aquest esdeveniment compta amb el suport de l’Ajuntament de Piera i la col·laboració d’entitats del poble així com l’entrega i dedicació de particulars que, any rere any, el fan possible.
Data: 25/12/2020
www.pessebreviventdepiera.cat
Anoia Art botifarra Cabrera d'Anoia Calaf Camí Ral Carrera Castells cementiri cigronet Cultura Deporte Esquiador Festa figues Fira formatge GASTRONOMIA Gorg Història HostaletsdePierola Igualada La Llacuna Mala Dona Medieval mel mercat miocè ORPÍ paleontologia paleoturisme Piera pollastre préssec recepta restaurant rural Salts d'Aigua Teatre Vallbona d'Anoia Veciana vi vinyala visitaguiada Òdena
Què més podem visitar?
SITUACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
I RODALIES
I RODALIES