-
-
-
-
Karting
-
-
-
-
Parcmotor Castellolí
El complex de Parcmotor Castellolí disposa d’unes instal•lacions amb un circuit de velocitat, circuit escola, circuit de karts/supermotard, circuit de motocròs, zona de trial, zona de 4×4 i paintball.
Per la seva ubicació i comunicació, així com per la seva seguretat i privacitat, el Parcmotor és un marc idoni per la celebració de curses de competició, entrenaments d’equips, test i desenvolupament, presentacions i esdeveniments per marques, cursos de formació i incentius d’empresa entre d’altres.
Horari Oficines: 09:00h a 18:00h
Telèfon: 935166161
E-mail Informació: info@parcmotor.com

www.parcmotor.com
Anoia Art botifarra Cabrera d'Anoia Calaf Camí Ral Carrera Castells cementiri cigronet Cultura Deporte Esquiador Festa figues Fira formatge GASTRONOMIA Gorg Història HostaletsdePierola Igualada La Llacuna Mala Dona Medieval mel mercat miocè ORPÍ paleontologia paleoturisme Piera pollastre préssec recepta restaurant rural Salts d'Aigua Teatre Vallbona d'Anoia Veciana vi vinyala visitaguiada Òdena
Què més podem visitar?
SITUACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
I RODALIES
I RODALIES