Newsletter
  • Català
  • Español
  • English
  • Français
Anoia Turisme
Menu 
  • què fer?
    • Cultura i patrimoni
      • Descobreix els origens
      • MUSEUS DE L’ANOIA
      • Patrimoni Religiós
      • Visites guiades al patrimoni
      • L’ANOIA INDUSTRIAL
      • EL MODERNISME
    • COMARCA MEDIEVAL
      • Anoia Terra de Castells
      • Tots els Castells de l’Anoia
      • Castells amb visita guiada
      • Castells amb visita exterior lliure
    • ESPORT I NATURA
      • Anoia Sports Premium
      • Parc Motor – el món del motor
      • El cel de l’Anoia: Vol i Globus
    • ANOIA DEL CAMP A LA TAULA
      • Productors de l’Anoia
      • Especies Silvestres de l’Anoia
      • Receptes
      • Tasta l’Anoia
      • Enoturisme
    • EXPERIÈNCIES ÚNIQUES
      • Adrenalina Pura
      • Naturalitat rural
      • Diversió total
      • Vivències experimentals
      • Explora el passat
      • BOTIGUES DE FÀBRICA
    • RACONS DE L’ANOIA
      • RUTES, CAMINS I SENDERS DE L’ANOIA
      • GORGS I SALTANTS D’AIGUA
      • Nuclis amb encant
      • Els Miradors de l’Anoia
      • Places porxades
    • ESDEVENIMENTS
      • CULTURALS
      • FESTES POPULARS
      • FIRES I MERCATS
      • GASTRONÒMICS
      • MUSICALS
      • MODA
    • RECOMANACIONS I PROPOSTES A L’ANOIA
  • Menjar i dormir
    • Dormir
    • Menjar
  • AGENDA
  • CONTACTAR
    • CONTACTAR
    • Altres Punts d’informació Turística
  • >> CATALÀ
  • >> ESPAÑOL
  • >> ENGLISH
  • >> FRANÇAIS

Un matí amb el pastor

Si t’agraden els animals, estar en contacte amb la natura, conèixer oficis tradicionals, i si a més a més portes canalla, sortir a pasturar per unes hores un ramat, de ben segur et farà feliç. Vols conèixer en primera persona l’ofici de pastor?

Passeu un matí amb el pastor i descobriu el dia a dia d’un pastor, el seu ramat d’ovelles i cabres i el gos d’atura. Una divertida activitat que apropa els nens i nenes a la natura i a la ramaderia, una feina mil·lenària.

Els nens i el pastor donaran de menjar el ramat d’ovelles i cabres i sortiran a pasturar als camps. Veuran quins animals es crien, què mengen, com són i com es comporten. Fins i tot podran agafar els més petits i veure les diferències que hi ha entre ells. Aprendran a munyir les cabres i també coneixeran el Llampec (el cavall que ens acompanya a pasturar). I tot amb la companyia del gos d’atura!

És una activitat a l’aire lliure, i, per tant, lligada a les condicions meteorològiques: si plou o neva, es donarà de menjar les ovelles al corral.

– A l’estiu l’activitat començarà ben d’hora per evitar la calor, però els animals surten a pasturar també a la tarda després de fer la migdiada.

– A la tardor i la primavera el ramat surt més tard a pasturar, perquè a primera hora hi ha humitat.

– A l’hivern cal venir ben abrigats, ja que estareu a 700m d’alçada i acostuma a fer fred!

Els pastors i els seus gossos formen un equip encarregat de vetllar pel ramat amb una habilitat admirable. Veniu a contemplar la jornada del pastor, el gos d’atura i el seu ramat als camps i boscos de l’Anoia!

Més informació a info@calserrats.com o al telèfon 659 842 745 (Whatsapp).



www.calserrats.com
Anoia Art botifarra Cabrera d'Anoia Calaf Camí Ral Carrera Castells cementiri cigronet Cultura Deporte Esquiador Festa figues Fira formatge fotografia GASTRONOMIA Gorg Història HostaletsdePierola Igualada LaTossa llavors Mala Dona Medieval mercat miocè mirador Montbui ORPÍ paleontologia paleoturisme Piera préssec recepta restaurant Salts d'Aigua SantaMargaridadeMontbui Teatre Vallbona d'Anoia Veciana vinyala visitaguiada

Què més podem visitar?

5 fonts de l’Anoia on anar d’excursió a berenar!
Museu de la Pell d’Igualada i Comarcal de l’Anoia
10 llocs amb encant a l’Anoia on anar a fer un pícnic
Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya
5 propostes per descobrir l’Anoia en família
Mapa de l’Anoia
TOP ANOIA
TOP ANOIA
ANOIA, TERRA DE CASTELLS
ANOIA, TERRA DE CASTELLS
SITUACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
I RODALIES

Un matí amb el pastor

www.calserrats.com

© 2025 Anoia Turisme