Festival Internacional d’Orgue d’Igualada
Aquest Festival compta amb els millors concertistes d’Espanya i d’arreu del món. El director artístic és Joan Paradell i Solé, organista titular de la Capella Musical Pontifícia Sixtina del Vaticà.
La posada en escena dels concerts és extraordinària. Gràcies a la pantalla gegant que s’instal·la davant de l’altar de l’església, es pot veure l’organista interpretant amb destresa les diferents peces, atès que l’orgue no es troba a la vista del públic.
El festival és una iniciativa del departament de Promoció Cultural de l’Ajuntament d’Igualada. Tots els concerts són gratuïts.
Tots els concerts tenen lloc els diumenges del més de març a les 18.00 a la Basílica de Santa Maria d’Igualada i l’entrada és gratuïta..
Data: 01/03/2020 fins 29/03/2020
Anoia
Arròs Paperer
Art
barraques de pedra seca
Bellprat
botifarra
Cabrera d'Anoia
Calaf
Camí Ral
cassola
Castells
cigronet
Cultura
Festa
figues
Fira
formatge
fruita dolça
GASTRONOMIA
Història
Igualada
La Llacuna
La Torre de Claramunt
Llibres
Mala Dona
Medieval
mel
mercat
Modernisme
Montserrat
Piera
pollastre
préssec
recepta
restaurant
rural
Salts d'Aigua
Teatre
Vallbona d'Anoia
Veciana
vi
Vila del Llibre
Vilanova del Camí
vinya
Òdena